+38 (097) 200-27-22

+38 (000) 000-00-00

Пн-Пт 08-18, Сб-Вс 09-18

Умови повернення та обміну

  • 02.06.2021

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Відповідно до ст. 9 Закону споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.


Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.


Таким чином, обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна якщо:


  • з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
  • товар не використовувався;
  • збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, всі пломби, ярлики і т. д .;
  • зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом з товаром;
  • товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну.
  • Повернути товар належної якості і забрати гроші можна, якщо дотримані всі перераховані вище умови та аналогічного товару, необхідного покупцеві, немає в продажу.


При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту протягом 3х робочих днів.


СПОСІБ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

1) Залиште заявку на повернення через форму після чого дочекайтеся зворотного зв'язку для узгодження, або набравши нас по телефону +38 (097) 200-27-22

2) Після узгодження невикористаний товар з ярликами, етикетками і наклейками упакуйте разом з копією рахунку-фактури або накладної нової пошти.

3) Добре упакуйте товар щоб уникнути його пошкодження.

4) Упакований товар відправте новою поштою вказавши: г.Врадіївка, Миколаївська область, відділення №1, одержувач: +38 (097) 200-27-22, Федюк Юрій.


Зверніть увагу, що послугу з повернення товару оплачує клієнт відповідно до тарифів поштових компаній. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту).


Будь ласка, не відправляйте посилку післяплатою. В цьому випадку ми не зможемо її отримати і вона повернеться назад до вас.


СПОСОБИ І ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ

Ми повернемо гроші на вашу банківську карту:


У разі, якщо ви оплатили замовлення банківською картою онлайн, ми автоматично повернемо гроші на ту ж карту.

У разі, якщо ви вибрали оплату післяплатою, ми повернемо гроші на вашу карту, яку ви вкажете в момент коли ми зв'яжемося з Вами для узгодження повернення.

Терміни повернення грошей:

Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту протягом 3х робочих днів, з моменту повернення товару.


ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРОДАВЦЯ

Продавець несе відповідальність за те, що проданий товар має ті якості і властивості, які були вказані виробником, знаходяться в зазначеній кількості і відповідає зазначеній меті. Продавець несе відповідальність за недоліки товару, які виникли протягом гарантійного терміну.



Продавець не несе відповідальності за недоліки товару, в разі якщо:


Товар був пошкоджений покупцем,

Покупець знав про недоліки при отриманні товару, і тому йому була надана знижка на товар,

Рекламація суперечить характеру або складу товару, зокрема закінченню терміну придатності товару, в зв'язку з чим була надана знижка з ціни товару,

Недоліки виникли протягом гарантійного періоду через зносу товару, його неправильного або надмірного використання, або недоліки виникли після закінчення терміну придатності товару,

Недоліки викликані втручанням покупця або іншої особи в товар або його склад.



Після обробки заяви покупець, отримає сповіщення про оформлення заяви, і спосіб вирішення даної рекламації. Якщо покупець заявляє про дефект, продавець належним чином перевірить претензію і прийме рішення про подальше вирішенні максимум протягом 3 днів. Продавець зобов'язаний врегулювати претензію протягом максимум 30 днів з дати подання заяви.


ПРАВА СПОЖИВАЧА

У разі недоліків товару, які споживач виявив протягом гарантійного періоду, він має право на безкоштовне усунення дефектів. У разі недоліків, які неможливо усунути і які заважають правильному використанню товару, споживач має право обміняти товар або відмовитися від покупки і отримати відшкодування вартості покупки. Якщо дефект можна усунути, але в разі зворотного виникнення недоліків остан